Dantel oya üzerine

meraba saygı değer ziyaretçilerim.bu yayınımı sizlerle sohbete ayırdım.sizlerinde bildiği gibi benim yaptığım yayınlarda alıntı çok çok az.alıntı yapsamda mutlaka alıntı linkini vermeye çalışıyorum.gözümden kaçan link vermeden dantel,oya ve örgüler yayınlamışsam bile farkına varırvarmaz bu hatayı düzeltmeye çalışırım.genelde kendi yaptığım veya eş dostlardan fotoğrafladığım dantel oya örnekleri yayınlıyorum.unutmadan siz sevgili ziyaretçileriminde gönderdiği örnekleride yayınlıyorum.burada şuna değinmek isterim.ziyaretçilerim bana dantel örnekleri resimleri gönderiyor.bende uygunsa yayınlıyorum.ancak bazen ziyaretçilerimin gönderdiği örnek resimleride başka siteden alıntı olabiliyor.tabi bu durumu ben bilmediğim için zor duruma düşebiliyorum.onun için sizlerden ricam başka sitelerden alıntı oya,dantel,örgü örneklerini bana yollamayınız.bu duruma diğer el örgüsü siteleri tepki gösteriyor haklı olarak.buradan o oya dantel siteleri 'nden özür diliyorum.el örgüsü siteleri ni devam ettirmek ve canlı tutmak çok meşeketli iş gerçekten.sürekli güncellemek gerekiyor.orjinal örnekler yayınlamak gerekiyor.birde olur olmaz kırıcı eleştiri yapan arkadaşlarımız var.siteye hiçbir katkısının olmadığı gibi moral bozuyorlar.bu arkadaşlar yaptıkları eleştirilerde lütfen adil olsunlar.sizlere yeni ve değişik dantel örnekleri sunmaya çalışırken ,emek çekerken taktirde görmek isterim canlarım.ÖRGÜ DANTEL ÖRNEKLERİ sitemiz sizlerinde katkısıyla sürekli zengin bir hale gelmesi için :dantel,oya,lif örnekleri,havlu kenarı örnekleri,örgüler ve diğer çeyiz örnekleri gödermenizi bekliyorum.iyi niyet dileklerimle saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

0 yorum: